lördag 9 februari 2013

Födelsedagsfirande x2

Ikväll blir det party! Jessi fyller 23 och det måste ju firas, speciellt eftersom att jag missat hennes 2 senaste födelsedagsfester! Såå, efter jobbet for jag via Alko o skulle köpa nåt gott. Tänkte vara sofistikerad ikväll så jag kom ut med en vitvinsflaska o en mini salmiakki flaska. Sen på vägen hem kom jag ju på att jaa... det är ju the queen of ölspelet jag ska till ikväll o att halsa vitvin tror jag inte går så bra.. nå, som tur har vi ju 2 korgar cider o källaren så får väl ta med ett par som ölspelsreserv..

Dagens minus är att Sami for till lappland idag. Vi steg upp kl 4 inatt o for till tågstationen där han hoppade på tåget o for för att möta upp resten av hans familj. Så nu har vi GIRLSWEEK hela veckan här i huset! Vilket både är lite kul o lite tråkigt. Mindre kul att komma hem till en tom säng ikväll.. :(

Som sagt så firade vi ett födelsedagsbarn igår också! Pendi fick en überkul boll o ett delikatessben från Musti & Mirri o hon är överförtjust! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar