onsdag 13 mars 2013

Unexpected

Idag hände nåt oväntat. Jag vaknade utvilad, men kände att nää nog ska jag sova en stund ännu när jag ändå har kvällsskifte.. Låg o halvsov o försökte dra mig så länge som möjligt, tills det bara inte gick mer. Tänkte att klockan måste ju nog ändå börja vara över 10.. Kollar på klockan o ser.. 8:15! Fick nog en liten wait, what!? feeling.. Men bra ändå! Då hade jag ju ändå 2 timmar extra innan jobbet kallar. :)


Idag innan jobbet ska jag o fixa försäkring o köpa lite "kontorsmaterial", o sen åka o jobba 8 timmar. Det är konstigt, även om jag nu jobbar heltid, dvs mer än jag gjorde på förra jobbet, så har jag ändå mycket mer fritid! Men där jobbade jag ju ofta 10-18, hela dagen bortkastad. Nu jobbar jag antingen tidig morgon till mitt på dan, eller mitt på dan till sen kväll. Mycket bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar