onsdag 21 maj 2014

Jobba på sig själv emellanåt

Hamnar nog att släpa ass'et till gymmet nu iallafall för S gnäller att han är för lemin för att cykla idag. 
Fick samtal från båda jobben direkt efter skolan idag, skulle jag tackat ja så skulle jag ha jobb både idag o i helgen, + de två jobbskift jag har imorgon o fredag, så var tvungen att tacka nej. Räcker bra med två 13-14 timmars dagar denna vecka o har inte haft en helt ledig helg på 5 veckor så tycker jag förtjänar en.. 

Nu ska jag dra o jobba på mig själv, ska plåga mig med både arm o ben träning idag då jag inte kommer träna på minst 2 dagar framåt nu! Tränar ju aldrig samma muskelgrupp 2 dagar efter varandra så det blir ganska sällan "helkroppsträning", men nuså! 


Om nån undrar varför jag alltid binder upp mina träningstoppar med hårband i sidan så är det för att jag hatar toppar som är lösa o slaskar omkring runt höfterna..! De ska va lösa upptill men skulle gärna få ha sånadär spändare "muddar" runt kanten, men när de inte har det så fixar man egen lösning.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar