onsdag 21 maj 2014

Måste man tänka så mycket?

Ursäkta för obefintlig uppdatering! 

Seriöst, fattar inte hur folk orkar studera på heltid, det suger musten ur mig! Är helt slut på dagarna efter skolan så orkar knappt träna heller, igår kom jag direkt hem o slängde mig på sängen o sov en timme. Sen for jag faktiskt ut på en timmes PW på kvällen för man måste ju nog röra på sig utomhus känns det som i detta vackra väder vi har! 

Orkar knappast till gymmet idag heller men Sami o jag har planerat att fara o cykla tillsammans flera dagar nu så det blir väl ikväll då! Imorgon och fredag jobbar jag kvällsskifte efter skolan o av erfarenhet så orkar jag nada sen efteråt (mena typ svimma sist, hehe).
Fr.o.m måndag börjar jag nytt träninsschema o då har jag inga fler skolveckor (bara ett par tenter) heller denna termin så då kör vi hårt igen!! 

Nu -> skolan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar