måndag 26 maj 2014

Räkna fel o raka ben

Hade planerat att ta en riktig studera-hardcore-dag imorgon innan tenten kl 15.. dock fråga chefen idag om jag kan ta morgonskifte imorgon o de tackar man ju inte nej till..! så verkar som att man får försöka svinga läkemedelstenten på talang! Nå ett par varv måste jag väl hinna läsa igenom papprena imorgon innan, o ska försöka hinna räkna ett tal eller två men har inga höga förhoppningar på att klara räknedelen med 100% rätt, dvs det som krävs för att klara de. 

Imorgon blir det sen lite benträning på gymmet.. jag gillar inte direkt benträning då jag så lätt får sjuka knän.. tack vare detta har jag då altså typ noll zero nada muskler o former på benen! Kan ju också försöka skylla på att jag har så långa ben mot de flesta andra tjejer så det är mycket mer yta att träna, höhö! ;) Nämen seriöst, ganska jobbigt med långa ben, de bara tållar i vägen o de är skitsvårt att hitta byxor där det inte ser ut som att man väntar högvatten!
Nå, jag har nåt att jobba på med andra ord!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar