fredag 16 maj 2014

Vagabond

Har gått o skämts så länge nu med mina ehm.. vita, eller ja, en gång i tiden var de vita, Adidas sneakers nu så idag tog jag tag i saken o köpte nya skor! Valet föll på ett par Vagabond. Har nåt par av samma märke från förr också som varit väldigt hållbara o bra, så det var ganska lätt att bestämma sig.
 Ett stort pluss är ju också att man inte behöver binda dem! Jag är typ latast i stan på att binda mina skor så jag har dem antingen alltid knutna o så tvingar jag i fötterna eller så får de vara oknutna med banden slaskande överallt.. 
Jag har liksom så långt ner till marken som det är så orka börja böja sig o binda varje gång.. ;)


OCH idag fick jag veta en bra nyhet: våra konstiga grannar har flyttat! Så nu behöver jag inte va rädd att vi har nån psykopat-mördar-stum-weirdo-familj som inte ens hälsar vid postlådan eller nånsin är ute ens på sommaren o alltid har alla persienner fördragna som grannar längre! ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar