onsdag 4 juni 2014

Perfekt sommar

Halojken. Mittiallt har ni en flitig bloggare här igen. 

Idag är jag ledig som så många andra dagar i sommar då jag bara jobbar 75%! 
Alltså de e ju så chill så de finns int när man var van att jobba 100% förra sommaren. 
Jobbar liksom bara imorgon o sen är jag ledig 3 dagar igen!? Sen blir de lite mer jobb en tid men dee okej, har ändå så roligt på jobbet! :) 

Fick helt überbra arbetslista i Juli tycker jag! 
Pappa har 50års kalas 19.7, jag e ledig då 4 dagar dvs. 18-21.7, sen bara jobb 2 dagar tisda o onsda (jeppisdaga veckan) o ledigt torsda, freda, lörda o sen jobb sönda kväll! Kunde de bli bättre!? 
Svar: NEJ.

Nu har jag dragit på mig träningskläderna igen, känns verkligen som att jag inte använder andra kläder förutom då jag är i jobb! Ska försöka trycka i mig lite frukost/lunch (har bara de problemet att alla gröttallrikar är i diskmaskin o den e på) o sen ska jag så småningom bege mig till gymmet! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar