torsdag 5 juni 2014

The sun is messing with me

Tycker ni dehär e rättvist eller!? Jag har ledigt 5 dagar denna vecka o jobbar 2, och det är endast de 2 dagarna när jag jobbar som de e superduperfint väder!? 
Vad har världen emot mig, kan jag undra. 

Så nu sitter jag här inomhus framför datorn som i protest, - int fan ska du få bränn min kropp om du int kan vara fram då ja e leedi! f'ing sol. 
Ja börjar ju nog först halv 2 idag så ja ska väl int jåma så myki, kan ni tycka.. Men JO, de suger ändå! 

Var nyss ut på en kort promenad med doggis, blev väl bara ca 1,5-2km men P fick ju nästan för varmt ändå, stackarn. Hinner int heller me nåt gym mer idag, hade tänkt att ja sku träna här hemma på bakgården men mina nerver är typ 5mm korta när jag ska träna hemma, skiter sig nåt så blir jag blixtirriterad oså får e vaa! 

Får ta igen det imorgon när de egentligen är vilodag för sen i helgen blir de knappast nåt ordenligt tränas heller då vi spenderar 2 nätter på villan i Saarijärvi. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar