söndag 1 juni 2014

Workout alltjämt

Har nu (snart) avslutat första veckan på nya träningsschemat! 
Har SUPERmycke ny motivation o tycker att de har gått över mina förväntningar! 

Ska snart iväg på veckans 5'e styrkepass o sitter o lyssnar på lite feelismusik. Dagens pass är de samma som i måndags dvs 

30min crosstrainer
5 abs
3 biceps

crossen e ju olidligt tråkig men med dr Phil i juppinallen går de nog! I torsdags hade ja ju såklart glömt hörlurarna hemma så fick ta till tidningar iställe.. var nära att ge upp då de dessutom nästan bara har finska tidningar(!) där men kämpa igenom hela halvtimmen ändå. 
Imorgon blir de 10min löpning, ben o triceps. Can't wait! Jobbar på att få upp farten på löpmattan, körde 10min med 10km/h i förrgår så blir 10,3km/h imorgon oså ökar ja därifrån vartefter så får vi se vad jag är på om 3 veckor! 
Är absolut inte ute efter att springa långa sträckor som marathon eller ens halvmarathon utan kortare sträckor med hårdare tempo!


Hehe de ser väl ut som att de enda jag gör här hemma e går runt o spänner.. Men nej de gör jag icke!
  (bara när kameran e framme höhö) 
E bara stolt över mig själv att jag kommit såhär långt att de ens syns nå former på armarna! Och som sagt, de kommer bli roligt att se tillbaka hur jag såg ut när jag var 22 sen när ja e en 35årig me ett par ungar, gäddhäng, 2 dubbelhakor 3 ringar runt magen.. ;) Hehe nånä, hoppas int! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar