onsdag 4 juni 2014

Workout at Easyfit

Har fått ett par frågor nu i början på sommaren om var jag tränar, o vad det kostar, de e ju flera som kommer hem till Jeppis över sommaren som kanske vill träna medan de är hemma! 

Så nu tänkte jag tipsa om detta erbjudande på gymmet där jag spenderar mina träningspass!

Om man skaffar en nyckel till Easyfit i 3 månader kostar det normalt 120€ eftersom att det kommer en 30€'s  engångs startavgift förutom månadsraterna, NU har de då ett erbjudande så att det bara kostar 90€, dvs man får en månad (eller startavgiften om man tänker så) Gratis! :)


Erbjudandet gäller om du köper innan 15.6! 
Det går enklast att köpa via nätet o sen bara gå dit under kansli-tiderna efter din nyckel. :)

Jag har tränat på alla 3 gymmen (jeppisgym, easyfit, fitness) som finns i Jeppis, o tycker bäst om Easyfit med hästlängder! Stora utrymmen, många salar o trevliga typer! 
Har hört att folk har "fördomar" om att det är överfullt hela tiden o en massa creepy utlänningar där, men det tycker jag är helt fel! Visst är det mycke folk vissa tider på eftermiddagen men de går att undvika ganska lätt, o visst finns de utlännigar där, men vad gör de? Int har de nångång stört mig nå mer än finnar åtminståne. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar