fredag 18 juli 2014

Jämförelse

Tänkte försöka hitta lite jämförelsebilder på telefonen o se om det alls syns att jag har ändrat nåt på utseendet annat än när jag spänner musklerna på det senaste året/halvåret.. Hittade denna bild till vänster som blev tagen typ första veckan jag var i Italien, dvs i september 2013, ca 9månader sen. Den andra tagen nu för några timmar sen. Försökte få till ungefär samma vinkel o uttryck, lika lite, dvs nada, smink på båda bilderna bara aningen mer bränna på den ena, heh. 


Ser ni nån skillnad? 
Jag själv tycker att jag inte ser lika plufsig ut som förr, nog har jag mina hamsterkinder än men jag ser ju så jäkla uppsvälld ut på första bilden!? Tänk att man inte märkte det förrän man har att jämföra med.. 

Men njae annars ser jag faktiskt inte så stor skillnad då jag jämfört lite andra helkroppsbilder också. Men det är ju bara -6kg sen dedär o har ju fått lite muskler till så nå otroliga förändringar kan man ju inte vänta sig! 

Kan ju tillägga att jag ju inte direkt heller under vintern haft som mål att gå ner i vikt, har alltid varit relativt slank men nog känner jag mig bekvämare nu än vad jag var då. När jag tränat så har några kilon sakta  men säkert fallit bort, o de har jag bara sett som en bonus. Som mål har jag nog mest att få en stark o frisk kropp, även om jag måste erkänna att jag nog ställer mig på vågen ganska ofta så är det inte de siffrorna som är huvudsaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar