tisdag 15 juli 2014

Kokkola trip

Idag blev det en sväng till Kokkelby med S. Först via nya luomu cafét, minns inte namnet på de men bara ekologiskt har de, 7,20e för ett glas saft o en mini chokoplatta är kanske lite i överkant kan man tycka.. men hey, de e ekologiskt åtminståne. ;)


Blev inte mycke shoppat men efter att ha provat typ alla klänningar i stan så hittade jag äntligen en modell (vid Seppälä av alla ställen) som passar min kropp, ska ha den på pappas paardey i helgen. Sen en blazer liknande grej från Aukia också. 


Och ett Spibelt! Har länge tänkt på att köpa men inte kommit till det. From Intersport. Jättedåligt utbud på träningsshorts hade de btw där, typ en modell av korta shorts, resten cykel eller halvlånga. Blä! Jag måste ha nya då de jag har är för stora o bara ränner ner runt magen o upp runt benen (det sistnämnda är väl svårt att undvika med tighta shorts men..).. blir microkorta short där runt röwa med andra ord.. heh.  Nån som har nåt märke/modell att rekommendera!?


Så nu blir de lättare att ha telefjongen med på gymmet o lättare kunna byta musik via Spotify. Har en såndär grej att ha runt armen också men den e ju bara jobbig när den trycker på volymknapparna hit o dit hela tiden..! Gårdagens gymoutfit down under ejeenand. Idag kör jag svullostyle på soffan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar