onsdag 13 augusti 2014

Dendär onsdan

Skulle stiga upp 9 imorse.. jo tjena! Gick inte riktigt som planerat.. "nog e jag värd ännu EN sovmorgon, SEN svänger jag dygnet rätt igen.." hehe.. 

Nå när jag väl kravlat upp ut sängen nästan 2 timmar senare hoppa jag i bilen o for till Larsmo. Låg o gosade med Kelsi i soffan en god stund o tittade på tecknad film, Tummelisa! 



Sen en sväng till grannbyn Bosund för att stöda Grill 57's verksamhet lite.. fast mest var vi nog hungriga på hamburgare o det råkade vara närmast. Men gott var det! 


Och på kvällskvisten blev de då en sväng o fixa frilla. Lite färg o toppklippning så blev Elin som ny! ;) 
(det är skuggan på efter bilden som gör att rötterna ser mörkare ut.. irl är det nog jämnt.)
Och sist men inte minst filmmys med syrran! Imorgon åker tåget kl 12:16 o jag har inte ens tittat igenom om jag har några rena kläder att ta med än.. heh. Men äh, det löser sig!

2 kommentarer: