måndag 18 augusti 2014

El Stockholmo

När jag kom till Åland i fredags satte vi oss på Heidis soffa o funderade över vad vi skulle hitta på i helgen, då hon kom med förslaget; Vi far en sväng till Stockholm! 
Sagt och gjort.
På lördagsmorgonen hoppa vi i halvsovande tillstånd på färjan Rosella till Kapellskär! Var i Stockholm hela dagen och kom tillbaka till Åland halv 12 på natten. 






Jag har ju aldrig varit i Stockholm så blev lite förvånad över hur.. tja, trångt på nåt sätt, det är. Jag hade tänkt mig kanske lite öppnare eller nåt, vet inte riktigt men min bild av Stockholm ändrades nog! Till det bättre eller sämre vet jag inte riktigt. Gamla stan var dock jättejättefin!
Men lite besviken får jag vara på mig själv då jag shoppade så lite. 1 par short och 3 överdelar, varav en tröja (som jag inte provade i butiken) var för kort så den fick lämna i Åbo åt syrran. Man tycker ju att man skulle passa på o shoppa när man är i storstan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar