tisdag 26 augusti 2014

Favoritprodukterna

Jag måste erkänna att jag tar väldigt dåligt hand om min hy, tvättar sällan bort smink med nånsorts rengöring utan oftast bara vatten o vanlig tvål, jag använder varken dag eller nattkräm för att jag alltid haft så pass bra hy att jag aldrig tyckt mig ha behov av det. 
Dock tycker jag nog att det är skönt att ta en riktig ordentlig rengöring nu som då för att få bort allt extra smuts och dessa är då mina favoritprodukter!

Jag har inga dyra o exklusiva märken då jag aldrig tyckt mig behöva ha såna, utan bara budget vardagliga, då kan man ju istället unna sig nya oftare o prova lite olika sorter!


Oriflame's Pure Nature Exfoliating Peel Off mask gillar jag! Känns som att den får bort smuts som sitter mer på djupet o lämnar huden fräsh!
och
KIKO's Cleansing Scrub för att få bort alla döda hudceller. Tycker de flesta scrubbar åt ansiktet inte skrubbar tillräckligt men denna gillar jag starkt! KIKO är ett budgetmärke som jag bara sett i Italien så vet inte om man kan beställa hit, får kolla upp det för den tar så småningom slut, även om den är väldigt dryg!
Annars tar jag gärna emot tips på ansiktsskrubbar som ni tycker funkar! 
+ är det ju om den vore organisk också vilket denna tyvärr inte är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar