söndag 28 september 2014

Jag är en pinsam person

Hej. är typ lika död som igår. Tog sovmorgon imorse och sov till 8:15.. well done. Bara ett kvällsskifte till o sen blir det en dag i Närpes på föreläsning, det måste man väl bli uppiggad av!? Har faktiskt aldrig varit till Närpes förr, så det ska väl bli intressant. Kanske man får syn på några.. tomater? växthus? äliploåtan? skåvalöuvona? Det är väl typ det Närpes består av har jag hört. 

Altså, jag var på gymmet imorse. Pinsamt värre. Jobbig kvinnokropp man har kan man ju nog bara konstatera.. ofrivilla ljudeffekter ger den ifrån sig dessutom (altså nej ja pruppa int.. direkt). Kanske borde träna på nån annan tid imorgon så kanske det är mindre chans att samma personer befinner sig där. Hahah nee hohho..

Sami har btw en mapp på datorn med bilder från hans förra telefon som han sålde typ förra året nångång. Kan ni förstå nu efter att ha sett dessa varför jag mest har selfies på bloggen o inga sånadär "uuh jag har egen fotograf - it's my boyfriend" -snygga bilder!?


Hahah ja döör.. fet o svälld (rådde dock inte S för), konstiga vinkar och aldrig när man är redo eller seriös. 
..speciellt bilden uppe till höger.. va saatan!?! hahahah omg 

1 kommentar: