torsdag 25 september 2014

Listan

Hittade denna lista på Elin Möllers blogg o tyckte att den kanske inte var lika tråkig som alla andra tusenmiljoner listor som cirkulerar på nätet, så tänkte fylla i den jag också!

Jag kan lätt sova 10-11 timmar per natt, älskar att sova! Sålänge jag får sova ostört utan att få en spark i benet eller en armbåge i magen (S är ninja i sömnen) kan jag sova nästan hur länge som helst.

Jag vill bli starkare utan o innan. 

Jag borde dra o träna nu men fördröjer tiden med att göra denna lista. Även dammsuga borde jag.

Jag har varit i skolan hela 2½ timmar idag.

Jag skulle vilja resa en maaaassa! 

Jag gillar CHIPS och träning. Ja, det var väl det. Tränar för att få äta chips typ!

Jag älskar min familj! Både tvåbeningar och fyrbeningar hör hit!

Jag måste börja läsa på hjärt- och lungtenten vi har nästa vecka.. Men oorkar inte! Typ en pappersbunt lika hög som Kebnekaise ska jag ha pluggat in. Kul. 

Jag behöver nån som plockar i diskmaskinen åt mig. Dock har jag inte riktigt fått skolat in S att göra det automatiskt än på dessa 8 år. Jag är asdålig på att inte lämna allt på diskbänken.

Jag får troligtvis underkänt i hjärt- och lungtenten. Kul.

Jag har inte nån självdiciplin över huvudtaget ungefär. 

Jag kan inte spela nhl på xboxen. De där sa*ans gubbarna gör ju inte som jag säger nångång. 

Jag vill inte tävla mot S i nånting, nångång. Det bådar inte gott. Han är ju typ superman på allt.

Jag borde inte vara beroende av smörgåsar. Men det är min basföda. 

Jag gillar inte när det kommer onödiga aviseringar och meddelanden på telefonen o den plingar till! Här går man o tror att man är aspopulär o folk vill chatta eller nåt och så är det typ saunalahti som vill påminna om att jag kanske möjligtvis men troligtvis inte kan vinna 500€ om man fyller i en enkät. 

Jag älskar inte att förlora. Får världens FML feelis resten av dagen.

Jag måste inte försöka bli vältränad o spendera 5+ timmar på gymmet varje vecka. Men jag vill!

Jag behöver inte vara social varje dag för att trivas. SÅ skönt att bara vara ensam ibland!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar