måndag 8 september 2014

Tillbaka på banan så småningom

Jag känner att det har avtagit lite med träningen då jag blev sjuk förra söndan. Men äntligen börjar förkylningen också ge med sig så jag kan börja träna ordentligt igen! Blev bara 2 pass förra veckan o de känns ju väldigt,dåligt.. Men hey, bara att ta nya tag! Lite motgångar nu som då får man räkna med!


Jag orkar inte alltid sätta mig ner o stretcha efteråt, det finns ju studier som både talar för och emot stretchning efter styrkepass så jag är lite kluven till om det är bra eller ej..Har inte direkt märkt nån skillnad om jag har eller inte stretchat efter ett pass så känns ju lite småonödigt nog.. Men ibland sätter jag mig nog ner o töjer ordentligt! Äntligen börjar jag få knäna ordentligt i marken (inte på bilderna dock) när jag har fotsulorna ihop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar