lördag 29 november 2014

Bloggjulfest 14

Som sagt, BLOGGJULFEST!
En riktigt riktigt trevlig tillställning som höll hus i Juthbacka Herrgård. God mat, trevligt sällskap, fint program och superbra goodiebag! Hoppas detta blir av flere år!

Som bordsgranne hade jag fina Jennika! Kul att sitta bredvid nån man åtmiståne var lite bekant med sedan tidigare så slapp man den riktigt awkwarda tystnaden som det brukar bli i början men okända människor innan man kommer igång, hehe.


Och mittemot hade jag ingen annan än självaste Malenami! (det är nu ni kan va avundsjuka ;)) Har faktiskt inte följt med hennes blogg så mycket men har tittat in någång o förstått att hon är väldigt stor i den finska/finlandssvenska/svenska bloggvärlden! Jättetrevlig o intressant att diskutera med! Hon var även hedersgäst på festen och höll ett riktigt fint tal. :)


The one and only Carro Ekman! Hon var även en av arrangörerna och därmed en av tjejerna som såg till att festen blev av! Tack för det!


Annika, den enda på festen som var ens i närheten av att kunna mäta sig med mig! Längdmässigt alltså! ;) Även Annika var en av arrangörerna. Tack för en fin kväll! 


Och sist men inte minst, goodiebags i mängd och massor! Riktigt fina produkter som uppskattas mycket åtminståne från min sida! Mer om vad som fanns i den kommer imorgon! 

12 kommentarer:

  1. Alltså Beth, måst nog bara säg att du strålar på all bildre! Verkligen! Kanske gravid-lycko-hormonerna som ger ännu fler snygg-poäng! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj tack så mycke! Jaa så kan de kanske va? ;)

      Radera
  2. Tack för sällskapet ikväll! :)
    Måste bara fråga - hur fixar du alla stjärnor i bilderna? Så att det glimmar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, kul om du tycker de ser fint ut, jag va helt bara "satan de ser ju ut som att ja försöker laga allt helt överglamouröst..!" Det är nämligen int my doing, utan min helt vanliga digikamera som laga de sådär.. :D

      Radera
  3. Alla var så snygga och rittit städa upp se! :D

    SvaraRadera
  4. Jättetrevligt att träffas igår! Och tack för sjutsen! :)
    /Kitty

    SvaraRadera
  5. Superfina bilder från kvällen!! :D

    SvaraRadera
  6. Tur att du fick bättre bild av oss än jag fick, för på mina såg jag helt konstig ut :D Kanske jag bara skulle klippt ut mig själv och satt in dig ist! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå int tror ja nu att dina va na dåli heller! Man e bara så självkritisk oftast. ;)

      Radera