onsdag 31 december 2014

Årsresumé 2014 del 3

hösten - vintern

I september fyllde jag 23, hade fullt upp med skolan o jobb och försökte dessutom få igång träningen på allvar igen efter sommaren. Men jag var så OTROLIGT TRÖTT hela tiden! Då visste jag ju inte att det berodde på att jag var gravid. 30 september tog jag ett grav.test hemma som visade positivt!


I oktober hade jag bloggpaus för jag kunde knappt se på telefonen eller data/tvskärmen utan att börja må dåligt. Har inga bilder alls från oktobermånad på dropbox o bara gamla bilder i bloggarkivet så det var en väldigt död blogg-månad. Jobbade som vanligt men nästan all ledig tid låg jag i sängen eller soffan och sov eller mådde dåligt.

I november började jag blogga igen och gick ut med att vi ska få barn! Var på min första VIP-kväll till HomeFun och i slutet av månaden blev det bloggjulfest!


Och jaa, december då? Vad har jag ens gjort denna månad? Vi började leta vagn, rensade ur babyrummet för att kunna börja renovera lite så småningom, har inhandlat de första babykläderna och firat 2x julafton. 

Nyårsafton kommer jag att spendera på jobbet fram till 21:30 och sen tänker jag lägga mig på soffan med Sami, får se om jag ens hålls vaken tills tolvslaget. Imorgon kallar jobbet igen kl 7 så det blir väldigt lugnt firande iår! 

GOTT NYTT ÅR
och må 2015 bli det bästa året hittills!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar