torsdag 11 december 2014

Bloggkväll hos Amalia

Gokväll gott folk!
Nu har jag varit på bloggevent igen! Riktigt mycket fint hade de i Amalia-butiken i Nykarleby, hittade en massa som jag hade kunnat ta hem men fick lov att hålla fingrarna i styr då vi troligtvis ska till Tuuri en sväng imorgon bara S får halvpekkanen från jobbet! Men ett par saker var jag ju nog tvungen att ta med mig iallfall! 

Jag märkte nu att jag inte har tagit typ nå bilder alls på de som var där.. heheh, men tror Carro lyckades ganska bra med det så ni kan ju kolla in där med jämna mellanrum om hon har satt upp nå pics!

Endast en bild på Carro och Madeleine har jag!
Carro hade förberett sig med sitt bästa eventhumör! heheh



Med oss på köpet fick vi varsin blomma hem, och "alfabet-bokstäverna" JUL! 
En smile kom med där på hörnet för märkte att jag råkade fota syrrans oinpackade julklapp..


Ett WoodWick ljus som jag så länge velat ha! Fresh Flowers heter doften och den doftar så gott! Tog den minsta storleken åt mig själv då jag ändå inte kan bränna det så ofta då S är lite allergisk mot doftljus, och ett par större Ww ljus åt S's sida som julklappar.


Och Cotton Ball Lights! Funderar att de ska få hänga i babyrummet sen när det blir klart.


10 kommentarer:

  1. Alltså elisabeth!! Nu tror ju alla ja va sur på eventet :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får motbevisa de då på din egen blogg! Här e de jag som bestämmer! ;) Heheh nä kan no lägg upp nån där du e gladare bara du skickar nån åt mig! :D

      Radera
  2. haha ja he va ju passande bild för denhär kvällen :D elo?!

    SvaraRadera
  3. Ja no hadd vi ju e roligare än sådär nog ;)

    SvaraRadera
  4. Så synd att ja missa det.. men vad kan man när jobbet kallar :(
    J U L- boktäverna va ju snygga!
    /Kitty

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äschdå va synd att du int slapp med! :( Bättre lycka nästa gång! :)

      Radera
  5. Alltså nääää... Ja skäms helt! Visa den åt mamma o hon skäms å!! :'D

    SvaraRadera