fredag 5 december 2014

Fredagsmagen 15+0

Nu börjar det faktiskt synas nåt tycker jag! Dock väldigt lätt att dölja med kläder så tror inte det är så många utomstående som märker nåt än.


Var på ett extra läkarbesök imorse. Lite onödigt tyckte jag, jag har ju egentligen inga problem som nån annan kan göra nåt mycket åt just nu. Men de erbjöd det från rdg så tyckte att det inte kunde skada. Fick höra hjärtljuden igen! Dock tog det jättelänge innan han hittade det så jag hann bli riktigt rädd. Knappast var det väl så länge men kändes som flera minuter o jag tänkte bara att snart säger han nog att "nej tyvärr kan jag inte hitta hjärtat, JAG TROR BARNET HAR DÖTT!!" men de gjorde han inte. Som tur, hehe. Då skulle de nog ha fått en hysterisk brud på halsen.

Skillnad på magen mellan förra veckan och denna. 

3 kommentarer: