söndag 28 december 2014

Frustration overload

Det ekar tomt här då det verkligen känns som att jag har i.n.g.e.n.t.i.n.g. att skriva om. Så har nån nån önskerubrik/frågor så tas de tacksamt emot! 

Har heller inga bilder alls från julhelgen (heter det helg fast det var mitt i veckan?) så kan inte erbjuda några såna ens. Dessutom tycker jag det är skittråkigt att titta på andras julbilder så kanske bara bra att jag skonar er från mina.. som jag inte ens har.

...
nämen alltså vilken rolig dag detta är.. tog nu ett par bilder för att visa 2 bodysar jag köpte igår, fotar med kameran o flyttar sen minneskortet till laptopen.. inget händer.. prövar minneskortet i kameran igen o då säger den att kortet är sönder..

Vilken lyckad dag dethär verkar bli! 



1 kommentar:

  1. Eftersom att de snart är v 20 ultra för dig.. Så kan du skriva lite tankar o funderingar kring det? Ska ni ta reda på kön? (Fast de vet ja ;) ) Kommer ni att berätta vilket kön det blir? Har ni namn både till pojke och flicka? Vad tror du att ni kommer att få? Hur känns det att snart vara så långt som halvvägs? :)

    SvaraRadera