tisdag 30 december 2014

Fullspäckade dagar

Hade fullt upp hela dagen igår, började med lite mellandagsshopping i Kokkola (hittade endast småttingskläder) med mamma o syrran o fortsatte med en plasktur i Kkla Simhall. Hela 175m fick jag ihop - very impressive eller va? hehe. Blev mest att vi låg i de varmare bassängerna men gick lik så bra det också!



Hann sen bara hem o sova en stund o sen fortsatte kvällen med biobesök med familjen! Pappa, syrran, Jimmy, brorsan och Carola. S kunde inte joina då han jobbade kvällsskifte tyvärr..


Har man FB-nördiga föräldrar så har man.. :)


Idag blev det en sväng till SnelluShop, Mattsons och Bros.  Min sugardaddy a.k.a. Samppalischious köpte en ny HellyHansen vår/sommar/höst jacka åt mig så nu är jag utrustad för nästa år, och nöjd som tusan!

Sen på eftermiddagen satt brorsan här o höll mig sällskap en stund och resten av dagen har mestadels spenderats framför tv'n och serien Bron.

Och nu funderar jag på om jag ska ta o slänga ihop lite focacciabröd eller inte.. Har blivit riktigt brödbakande av mig faktiskt, kanske jag har några djupt undangömda skills trots allt! Förra veckan gjorde jag riktigt goda morotssemlor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar