onsdag 10 december 2014

Kaffedejt med Loppan

Har haft fullt upp hela dagen idag nästan, fastän jag varit ledig! Började med att vara o hälsa på Carro o Lo hemma hos Carros föräldrars. Mycket bebisprat som vanligt! SÅ BRA att ha nån som varit i samma situation för inte så länge sen att prata av sig med o fråga allt man undrar över! 


Sen for jag hem o åt köttsoppa som S kockade ihop på förmiddagen. Ibland är jag riktigt led på mig själv för att jag hatar att laga mat. Det skulle ju va så kul att vara bra på det! Men ärligt talat så har jag inte alls nån motivation till att ens lära mig. Ibland får jag infall o lagar nånting, men det är nog ganska sällan. Typ fiskpinnar o nudlar o sånt enkelt lagar jag ju, men typ stekar o lådor o sånt.. nehhe du. Som tur har jag världens bästa fästman som kan laga mat! Dock förstår jag nog att han blir trött på mig ibland då jag aldrig lagar nånting. Men om inte förr så då barnet ska ha mat så måste jag ju börja laga!


1 kommentar: