tisdag 20 januari 2015

Hudvårdsprodukterna i mitt badrum just nu

Tänkte tipsa om ett par produkter såhär i vinterkylan! Jag använder egentligen inte så många olika hudvårdsprodukter, när jag hittar nåt jag gillar så blir det ofta att jag fastnar o använder samma hur länge som helst - men det gör ju inget så länge produkterna funkar som de ska!

Så ja, dessa är mina favoritprodukter nu för tillfället;

Saltskrubben hittar ni HÄR och den lämnar huden jättemjuk o skön efteråt, dessutom är den dryg, har använt andra tidigare som det känns som att man måste använda hur mycket som helst av för att få nån verkan! Använder den kanske en gång var/varannan vecka.
Sheasmöret hittar ni HÄR och även om det kan kännas lite småjobbigt att smeta på (man måste nästa värma det i händerna för att det ska gå att breda ut) så är det jättebra om man som jag har jättetorr hud på vintern!


Men min absoluta favorit, som säkert många andra också använder, är helt vanlig kokosolja från typ vilken matvaruaffär som helst! Smörjer jag inte in mig efter en dusch så kliar jag sönder o samman, och att kunna sova utan att smörja in mig är helt omöjligt, men har märkt att denna produkt funkar allra bäst för mig och min hy! Dessutom är den även jättebra att sätta lite i topparna i håret av om det känns torrt o risigt.


Nu ska jag packa simväskan och åka o plocka upp Janica, och så ska vi dra på preggosimjumppa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar