söndag 25 januari 2015

Mitt i stressen

Ännu en vecka förbi! Snart är det vår hörni! Åtminståne försöker jag intala mig att våren börjar typ i slutet på februari.. får se om jag blir besviken. Jag längtar  till våren o sommaren! Ska dessutom bli så intressant att se hur "stor" man blir där på slutet! Ännu tycker jag ju inte att jag har nån stor mage alls fastän S kommenterar ibland att "nu ha du no fått maga!"(första gången i vårt förhållande hittills som han kan ge en sån kommentar utan att få en rak höger..!)

För tillfället sitter jag o är lite slut i både kroppen o knoppen efter en jobbkväll, och har nu 5 skoldagar och 2 jobbskiften på raken ännu framför mig. Kommer va död efter denhär inkommande veckan, jag har ju liksom vant mig vid att vara ledig typ 4 av 7 dagar i veckan nu..! Dessutom blir det kaffedejt med Carro o Janica imorgon efter skolan och  rådgivning och vattenjumppa på tisdag eftermiddag/kväll, men det är ju bara roligheter!

Ska se om jag hinner in via nån tygbutik imorgon innan de stänger så jag kunde börja sy vimplar till babyrummet nångång! Och i brist på annan bild får ni se en liten pingvin jag rållade ihop här en kväll. 


5 kommentarer:

  1. Hahaha dedär me att fösta gången han sagt de utan att få en rak höger :D :D

    SvaraRadera
  2. Har du haft ätstörningar någongång?

    SvaraRadera