onsdag 28 januari 2015

Sockerbomb deluxe

Vi brukar ytterst sällan laga efterrätt hemma efter middagen, men idag var jag bara så sötsugen så var tvungen att slänga ihop nåt då vi ändå skulle o handla före så jag kunde köpa lite (läs: mycket) gott. Det blev inlagda päron, chokladmousse och hackade godisar! Sockerbomb! Verkar som att alla nuförtiden är helt "ooh va ja e sötsugen - aah ja tar väl ett russin, mmm va gott!" bara för att man ska måsta vara så jäkla hälsosam hela tiden. NEJÄ!! Okej nog är det bra att vara hälsosam de flesta dagarna i veckan men nog fasen ska man få unna sig ibland också! :)


Med garderobsrenoveringen har vi kommit så långt som att rummet är urstädat, hyllor o klädstång nerskruvade och hålen i väggarna spacklade. Idag blev vattenlöslig målarfärg inhandlad men sen tog orken slut så själva målandet sparar jag tills imorgon!

1 kommentar:

  1. oj vad smaskigt det ser ut!! farligt att se dessa bilder mitt i natten :p bäst att jag stänger datorn och börjar sova nu ;)

    SvaraRadera