lördag 31 januari 2015

Testar på Bailamama

Idag har jag tagit mig i kragen ordentligt, vet ni vad jag ska göra nu innan jobbet? jo, TRÄNA!
Tänkte börja med gruppträning lite nu som då bara kroppen tillåter, kanske lättare att komma iväg på sånt som är utsatt på viss tid, blir så lätt att "äh, ja far lite senare" och så lämnar det helt bort om jag ska o träna ensam. Fastän jag alltid tidigare tränat ensam men diciplinen har på nåt vis flugit bort..!

Så idag ska jag pröva på nåt som jag nog aldrig förr ägnat en tanke åt heller, jag gillar ju egentligen styrketräning på egen hand mycket mer än zumba, aerobic o egentligen all gruppträning o sånt men nu ska jag prova på Bailamama! Kontaktade min gamla arbetskollega igår kväll som drar passet o frågade om det passar åt preggon, o det borde det göra ganska bra men man kan tänka på att kanske inte göra vissa saker, tex. magövningar o sånt. + att jag ju nog kommer ta det lugnare än jag kanske annars skulle göra då jag inte rört på mig på så länge.

Så nu ska det bli intressant att se om all min kordination försvunnit under dessa månader på soffan och om jag kommer flåsa som en gris med allt extra blod som ska pumpas runt i min kropp. :)

Men nu ska jag först göra nåt annat jag inte brukade göra innan gymmet, nämligen äta frukost! O sen ska jag dricka ett litet glas coca cola o låtsas att det är en celsius för att få uppleva the good old days då jag fick dricka energidrycker. ;)


True story. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar