onsdag 4 februari 2015

En ovanligt välfylld onsdag

Började dagen med två riktigt intressanta föreläsningar på gamla brandstationen där en närvårdarklass och super-facket hade anordnat en SUPER-dag! Speciellt en dam som berättade om sina år som volontärarbetare i Azerbaijan på ett barnhem för handikappade barn var riktigt intressant att lyssna på. Usch vilka orättvisor det finns i världen!

Sen var jag för första gången på lunch till Mango House med två klasskompisar, satt där i 2 timmar o pratade om livsöden och allt möjligt.

Till sist for jag ett varv på loppis och hittade mina första baby-loppisfynd! Jag är ju så lat så orkar aldrig kolla igenom ostädade bord, men idag råkade jag hitta ett riktigt fint uppradat bord där det färdigt stod vilka storlekar som fanns var, och dessutom var allt på -50%! 

Så det blev 6st plagg för endast 2€! Det kallar jag FYND!


Nu har vi spikat upp det sista av panelväggen och jag har målat klart första varvet i garderoben, + målat ramen på en spegel. Snart ska jag hoppa i bilen och hämta upp en arbetskompis, och åka hem till en annan arbetskompis på Enjo-party! Full rulle idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar