tisdag 3 februari 2015

Kärlek

Ibland känns det riktigt tungt, jag är trött och irriterad o tänker bara att "nej, nu sku de nog få vara färdigt!" eller "vad har jag riktigt gett mig in på?". Men så kommer jag på varför man går igenom allt dethär, vad man får ut av det i slutändan. Ett otroligt litet nytt liv att älska o ta hand om. Oslagbart.

Vänner som sagt "glad att det inte är jag" och undrar om jag tror det är värt att må dåligt så många veckor? Jag skulle inte kunna tänka mig nåt annat just nu. Värt det? Jag skulle göra det hundra miljoner gånger om om det betyder att vår lilla mår bra!


Du kan falla hundra gånger jag ska rädda dig.
Du kan slå mig hundra gånger jag ska älska dig.
Du kan springa så snabbt du kan härifrån, hur långt du vill, jag finns där ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar