måndag 16 mars 2015

Bloggtorka

Vädret har ju varit så fint de senaste dagarna så bloggen har lidit av lite torka.. Lusten har inte infunnit sig helt enkelt o då är det väl bäst att låta bli..! 

Har skola alla vardagar denna vecka o min inre 15 åring som aldrig skolkade har smugit sig fram igen.. under hela grundskolan skolkade jag inte en enda gång så nu tar jag igen det! Nä, men när vi ju inte har nån närvaroplikt är det olidligt svårt att ta sig upp på morgonen.. o stanna tills vi egentligen slutar för dagen.. hehe. Speciellt om man tycker att man redan vet o hört det de går igenom. Som grädde på tårtan har jag varit jättetrött de senaste dagarna, har sovit 10-12 timmar per natt och åtminståne en timme mitt på dagen!


Syrran hade hem ett par tossor åt babyn senast hon var hemma från Åbo! De hade lämnat vid mamma o pappas så jag fick dem först nu i helgen när jag var dit. Och imorgon kommer hon äntligen hem igen o stannar över 4 veckor! :)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar