onsdag 18 mars 2015

Dendär gårdagen

No ere nu fan tå man int får tryga upp ett inlägg om daan helder!

Igår hade jag ganska fullt upp hela dagen faktiskt. Började med skola kl 8, dit jag faktiskt kom i tid! Applåd för det tack! Tacktack. Yees, dock slutade skoldagen redan halv 12 så inte så superansträngande ändå. For sen på kaffe med Carro, Janica och Malin till Skorpan o sen blev det en sväng via Carros för att inspektera Lo's rum - de fick nog godkänt! Lillkvinnan trivs säkert bra där! :) Och jag fick känna mig lat som ännu inte har färdigt babyrummet efter typ.. 2-3 månader och Lo's rum blev färdigt på en vecka. 

På vägen hem kände jag mig ytterst kreativ och pysslig så gick ett varv på loppis o for sen via bokhandeln o köpte pysselgrejs. Slutresultatet blev dock skitfult så det tänker jag inte visa upp, ni får hitta nåt annat att skratta åt idag. 

Efter det följde preggosim, och sen fick jag rusa hem o föna håret o hoppa i bilen o åka till Kokkelby o dricka té med Emmi, o kl 21 skulle syrran hämtas från tåget.

Jag fick även hem ett paket från Boohoo.com igår (billiga snygga kläder, löns att kolla in). Äntligen en stor tröja som räcker bra över kalaskulan!


Ok jag hade egentligen inte tänkt skriva nåt inlägg o bara lägga upp lite bilder typ "dethär gjorde jag igår", därav texten på bilderna nedan. Nu skrev jag ju om vad jag har gjort iallafall så texten på bilderna är ju ganska jäkla överflödig men orkar inte börja fixa bort den igen. Baa så ni vejt.


4 kommentarer:

  1. Som att ja sku ha suti på dömde stocka tå ja kom xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. He sku säkert va billigare om du sku lift me stock-tågi! Du kan ju prov tå du ska tibak! :))

      Radera
  2. Voi Beth no edu aktiv! Blev ju helt slut av att ba läsa hu mkt du hindar me :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah, nå dagarna består no oftast åv att ligg på soffo o ta igen se efter ti några dagana tå man faktiskt har na ti göra. ;)

      Radera