tisdag 3 mars 2015

Läget efter rdg besöket


Jag skrev tydligen fel efter att vi varit på förra rdg träffen, då var sf måttet 22 och inte 24, så lite har den nog växt men nu ligger jag på normala kurvan istället för på övra som jag var på då. 

Mitt största problem fortfarande är ju nog kanske att få tillräckligt med mat i mig. Speciellt när jag är ledig så blir jag inte så hungrig och glömmer lätt att äta. Troligtvis det som huvudvärken jag haft så ofta på senaste tiden och svindeln som jag har ibland beror på. Men nu har jag hällt i mig en halvliter vatten, en halv citron, en banan och en näve caschewnötter som mellanmål, och får börja fundera på vad jag ska hitta på att äta sen innan simjumppat som börjar kl 17. Nån annan som menar sig dit? :)


2 kommentarer:

  1. Alltså va du får veta allt av din rdg tant! Ja vet ju knappt vad SF mått e och va de har för betydelse. Nästan. sakran, sku ha måsta byt ;/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa hon e no bra min rdg tant! :) Int minns ja ju allt dedär efter träffen men brukar läsa igenom "kortet" sen ordentligare ännu när jag komi hem. :) Kan ju nog dock hjälp me vissa saker o att jag själv o jobbar inom vården så man vet lite från förr va vissa saker betyder o vad som e "normalt", men allt hede hadd vi no tala igenom o fundera över + lite till. :)

      Radera