fredag 6 mars 2015

Läsarfrågor - Random

Ska ni skaffa en till hund?
Knappast inom de närmsta åren, tycker det räcker bra med den vi har. :)

Gillar du sport? Vilka klubbar isf?
Jag ser nog hellre live på sport än på tv, på tv tycker jag det är ganska ointressant. Men inte är det som att jag skulle följa nåt lag o hålla koll på hur det går för dem eller nåt. Men att se nån match nu som då om det då är fotboll/ishockey eller whatever har jag inget emot.

Tänker ni byta golv innan babyn kommer?
Beror på men knappast.

Spelar du tv spel?
Nej, vi har nog en Xbox One och jag har syrrans gamla PS2 liggandes i nån låda men har aldrig fastnat för tv spel. S spelar Nhl ibland.

Favorit tv serier?
Alltså det går nog inte att räkna upp alla tv serier jag har sett igenom.. oändligt många typ. Nu som senaste såg jag Lie to Me och nu håller jag på med White Collar.

Saknar du tiden i Cronhjelms?
Tiden i skolan, nej. Men tiden som 13-15 åring med Sursik discon, filmkvällar med kompisar typ varje helg o sånt, det kan jag sakna ibland. Allt var ju så enkelt då o man behövde inte ta så mycket ansvar utan mest bara chilla omkring, hehe.

Heidi och jag från en av våra många movienights 2006. :)


Finns det nåt som du gjorde som barn/ung som du kommer förbjuda ditt barn från att göra?
Eeh.. ja. Nog var ju jag också förbjuden från att göra en massa men gjorde ju det iallafall, hehe. Typ dricka alkohol o va på krogen innan jag var 18, sitta bak på kompisars mopon utan hjälm osv.. Sånt som man i efterhand förstår att var idiotiskt men som man inte såg på det sättet då.

Kommer ni bo i husvagn nångång i livet?
Alltså int kommer vi ju nångång sälja huset för att flytta i husvagn, hehe.. Men husvagns/husbils semester skulle jag gärna prova på! Skulle gärna köra genom Norge på sommaren om ett par år med t.ex. husbil.

Har du någonsin haft öroninflammation?
Hahah alltså vilken konstig fråga..! Nej, inte vad jag minns.

Umgås du mycket med din familj? Bror, föräldrar osv.
Ja, det gör jag väl! Har jag inget att göra en kväll så far jag hem till mamma o pappa o sitter där några timmar, eller far hem till brorsans o kollar nån film eller nåt. Min bror har dessutom jättetrevlig sambo som jag nog ser som en av mina kompisar också så det är ju jättebra. :) Syrran bor ju för tillfället i Åbo där hon studerar så henne träffar jag ju inte lika ofta längre, men på sommaren o när hon är hemma umgås vi nog mycket! Skulle de va lite närmre till Åbo skulle jag nog åka dit oftare också. :)


Familjen i somras på pappas 50års kalas! Fr.v. Nathalie a.k.a. min lillasyster, Jimmy (syrrans pojkvän), jag, Sami, Mamma, Carola (brorsans flickvän/sambo), Pappa, Christian a.k.a. min storebror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar