fredag 13 mars 2015

Preggokrämpor

Fyy saatan alltså för denhär feelisen i kroppen, finns inget finare sätt att beskriva det. Började känna av de redan inatt men tänkte att det säkert blir bättre under dagen - FEL. Det har bara blivit värre hela tiden. I'm talking about foglossningar. (tror jag..)
Var på lunch med Carro, Janica och Alice idag och efteråt gick jag en sväng via Lindex o HalpaHalli. Nej usch alltså. For hem, ringde jobbet o sjukanmälde mig till imorgon, satt o pyla i soffan en stund o sov sen nästan 2 timmar, dock vakna jag ju hela tiden då det värkte överallt. Tyckte ju det var smått jobbigt att jobba redan i tisdags o då hade jag inga krämpor ens, känns helt omöjligt att man skulle kunna jobba som det känns nu.
Värker mest i högra, nedre delen av magen mot ljumsken, o värken strålar ut i hela högra benet. Dessutom i hela högra sidan av korsryggen o röven typ. Så irriterande känsla! O int har jag ens Sami hemma att gnälla åt! Därför får ni duga.


Tvingade mig sen upp ur soffan när jag fick meddelande från posten att skötbordsunderlägget från Lekmer hade kommit. Så nu har man åtminståne det fixat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar