måndag 20 april 2015

Dagens strapatser

Här har det ekat tomt idag!
 
Beror mest på att jag typ inte gjort nånting alls värt att notera.. Ja, förutom att jag ringt till bb då för att höra va de tyckte. Hade nämligen en förvärk(?) i förmiddags som tog ganska rejält sjukt (samma "symptom" som jag hade i prisma förra veckan men denhär gången tog det sjukt, förra gången var det ju mest bara obehagligt) när jag var ute med hunden på bakgården (d.v.s jag stod nog mest stilla o titta på när hunden sprang omkring, sku int säga att jag ansträngde mig typ alls), och sen på eftermiddagen när jag lade mig ner o skulle vila så kom det typ som mensvärk känsla i kroppen, hade samma känsla igårkväll också när jag satt i soffan hos brorsans.
Såå kom då fram till att det väl var bäst att ringa o höra va de tycker i Kkla iallafall då ju både läkaren o rdg tanten sagt åt mig att ringa medsamma om jag får ont. De tyckte iallafall att jag skulle dricka mycket o vila, o om de inte går om med det så ska jag höra av mig igen eller komma in på en koll. Har dock inte känt av nåt mer ikväll så har bara chillat på soffan o kollat serier.
 
Ska på sista ultraundersökningen på torsdag så senast då får man ju kollat ordentligt hur läget är!


Snart har vi en bebis här på skötbordet, men gärna skulle det ju få dröja några veckor till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar