tisdag 28 april 2015

Glappkäftad och slapphänt

Vaknade i ren förskräckelse imorse när en man knackade på dörren.. SOTARN, kom jag på efter en halv sekund. Dock var det en otålig sotare som inte orkade vänta på att en preggolady skulle dra på sig byxor, bh och tröja innan hon kom o öppnade, så han hann åka iväg innan jag var redo.
Som tur kom han tillbaka efter typ en timme, "ja tänkt om du sovd sist ja va hii" - smart thinking of you dear sotar-gubb!
 
Nu har jag dock ett preggo-fenomen som jag har gått o funderat på en tid.. Är det så att alla preggoladys drallar typ allt de äter på magen eller är det bara jag!? Har jag plötsligt blivit glappkäftad o slapphänt eller har jag tidigare när jag hade relativt platt mage alltid drallat på golvet framför mig utan att märka det?
Someone give me some answers!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar