måndag 6 april 2015

Kladdkaka med vänner

Idag var som sagt Anna och Jessi hit på té och kladdkaka. Anna(-Lovisa) bor sedan några år tillbaka i Lund i Sverige så det blir inte så ofta vi ses längre, men vi har faktiskt varit kompisar sen lågstadiet! På den tiden när vi var ute o red på deras hästar, sov över hos varann var o varannan natt och cyklade fram i racerfart på västerbyvägen.

Hahah fin bild med super kvalité på the gang från högstadietiden (2006?), Jessi, Heidi, Anna och jag när de andra gick ut 9:an och jag gick ut 8:an (jag är inte trög, bara ett år yngre).


Som vanligt när jag bakar blev det inte helt lyckat o verkligen inte fint för ögat men gott smaka de, o det är väl huvudsaken!



Använde ett nytt recept (härifrån) som jag inte använt tidigare, kunde haft den ett par minuter längre i ugnen men annars blev den jättegod!



Annars så har dethär varit en SUPEDUPERDAG!
Nu finns det nämligen en till supersöt liten pojkbebis på jorden!!
STORT GRATTIS TILL JANICA OCH JOHNNY!!

Längtar såå tills det är vår tur! :)

4 kommentarer:

  1. Oj, nostalgiskt! Vi bord samla ihop bilder å ha en minneskväll, he e ju i 10 år sen vi börjat umgås i år :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa he sku vi kuna ha nån sommarkväll om ni råkar va hem på sama gång nagang, lät som att Anna int sku va hem så myki i sommar men kanske man sku få passa in e! :) Kmr du va hem na längre period eller jobbar du?

      Radera
  2. Oj va modet har ändrat med åren :) känner nästan int igen er på fotot :)

    SvaraRadera