fredag 15 maj 2015

23 år och dement

Vet ni vad som är lite smått jobbigt? 
Ni ba "men sluuuut nu ti rabel upp preggokrämppona din...!"
Och nä, det handlar faktiskt inte om det denna gång!
Utan när man plötsligt fått akut minnesförlust o inte kommer ihåg koden till bankkortet. 
 
Igår skulle S betala med mitt kort, och när jag skulle säga koden så hade jag helt blackout! Jag kom absolut inte ihåg nånting! Och nu e ni ba "men varför sku Sami betala me ditt kort? E han en fatilapp o du hans sugarmama?" - Nä. Det är nog jag som står mer för fatilappandet i dethär förhållandet men OM NI NU MÅST VETA så var vi i mäkken drive-in o S totalvägrar att stödja mäkken så jag fick nog snällt pröjsa själv.. fast sen fick ju han betala iallafall då jag int mindes koden heheheh..
 
Ja, hursomhelst så tänkte jag att nästa gång jag far o handlar o ska knappa in koden så kommer den säkert automatiskt tillbaka in i hjärnan. 
Gjorde den det? 
Vi kan ju fråga killen i HalpaHalli kassan..
Svar: Nej. Du stod o glodd som en idiot på kortmaskinen o knappa in fel kod 2 gånger tills jag sa att du får skriva under iställe. 
 
Åtminståne fick jag ju hem mina varor men nu hamnar jag ju att va ohandlad tills jag får nytt kort eller nåt..
Tur att man har en sugardaddy..!
 
 Lite förnödenheter som ska få komma med i bb-väskan.. Chokladen gick det väl lite sisådär med att packa ner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar