tisdag 12 maj 2015

Bebisens garderob

Det var en som ville att jag skulle visa upp lite vad vi har för kläder åt bebisen, hur mycket och vad som behövs och sånt.. Jag är ju kanske inte riktigt rätt person att säga vad som behövs då jag själv haft jättesvårt med detdär hur mycket man ska ha av allt osv, men tänker att det väl visar sig mer sen och är det nåt i klädväg vi ännu sen märker att vi är utan/behöver mer av så är det ju att åka o köpa sen.
 
Jag orkar nu inte börja fota alla plagg så har nu bara fotat lådorna i byrån och så har jag gjort så att alltid när jag satt in nåt nytt så har jag dragit streck i en lista så jag har lite koll på hur många plagg vi har av allt.
 
Nå nu ska vi sii tå..
 
 
En del av kläderna har jag köpt (mest på loppis)en del fick vi ärva av Lo (och några pyjamisar av Melvin redan hehe) och lite har vi fått i present.
 
Vi har nog också kläder i ännu större storlekar än vad jag skrev upp i listan men det kommer ju ändå ta en stund innan de kommer i användning så kanske lite onödigt att rabbla upp dem ännu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar