torsdag 28 maj 2015

Bittert

Jag hade nästan lust att gråta imorse när jag såg att det var fint väder ute. Så olikt mig! Känns ju jättetråkigt när det är regnigt och grått ute men då får man åtminståne med lite bättre samvete ligga på soffan, så solsken känns nästan snäppet värre nu, det endast pga att man ju får lust att göra en massa, och hela tiden påminns om att man inte kan! 
 
Jag vet att jag hela tiden gnäller på att jag vill ha ut bebisen nu, jag brukar vara en väldigt aktiv människa och nu kan jag inte mycket annat än att ligga på soffan o kolla serier, vilket gör att jag känner mig bitter och urled 24/7. Och största delen av dagarna går faktiskt bara ut på att hoppas, känna efter o hoppas lite till att NU sätter det igång.
 
Jag längtar ju såå efter att äntligen få träffa, hålla, gosa o sköta vår bebis! 
 
Därför lider även uppdateringen i bloggen nu (lovar ju dock int att det blir bättre sen heller, när man har en bebis att sköta, men åtminståne blir det väl förhoppningsvis lite positivare uppdatering när det väl händer), förr hade jag lust att uppdatera flera gånger per dag och nu skulle jag ju faktiskt ha tid med det, men det känns ju som att jag bara tjatar om samma sak hela tiden så då låter jag istället bli ganska ofta. 
 
Gräsmattan blev iallfall klippt och trimmad idag.. Dock endast S förtjänst (tillomed att klippa gräsmattan saknar jag! men S låter mig int göra de nu). Pendi o jag satt mest o hade tråkigt sålänge, o stuva ner nå sketna frön i odlingslådorna däremellan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar