fredag 15 maj 2015

Fredagsmagen 38

He sku no vara ti böri laga se taan nu..!
Och så än en gång.. Njuuut nu såläng du hinner!
(vet ju att folk inte menar nåt illa men finns det nåt mer irriterande att höra..?)
 
Vad är det jag ska njuta av!?
Visst, jag har ingen skrikande bebis som håller mig vaken om natten än (men nog en gnällande hund), ska jag njuta av att känna mig smidig som ett berg? Att det tar 15 min att ta sig upp ur soffan? Att behöva åla med fötterna först till fotändan av sängen för att slippa därifrån då man inte kan röra sig åt sidan p.g.a. foglossningar? Att bara kunna sova på en sida o vakna upp med värk i revbenen och höften varje morgon? Att känna mig som en allmänt bitter människa som bara klagar 24/7?
Är det det jag ska njuta av?
Jamen visst e liivi härrrlit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar