torsdag 21 maj 2015

Lägesuppdatering

Känner att det väl är bäst att slänga in lite livstecken hit före he böri ga na rykten på byyji!
Räcker med att pappa ringer en gång i dygnet o kollar läget, heheh.
 
Magen sitter dock fortfarande kvar och jag börjar tro att min sambo/fästman/loverboy/handyman/babydaddy har lurat mig angående babyns utkomst. Den jäveln. 
 
Igårkväll hade jag faktiskt ganska sjuka sammandragningar där runt 6 snåret och hoppades på att de skulle tillta ytterligare o vi skulle få åka in inatt, men icke! -_- Istället gick de tillbaka till vanliga sammandragningar o kände bara lite molande värk inatt men inget desto mer.
Men bb väskan är iallafall relativt färdigpackad så vi är nog redo när det kör igång!
Förhoppningvis jättesnart men säkert hamnar jag vänta 3 veckor till...
 
 Formbild 38+6.
Känner att jag har beachboll-formen under kontroll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar