måndag 4 maj 2015

Livstecken

Nej, ja är inte o föder om nån börjat fundera p.g.a. den uteblivna uppdateringen..!
Har inte haft lust att sitta framför datorn alls vare sig igår (pissdag, dålig feelis o sov till 13:30) eller idag (bra dag, fint väder o kompishäng).

Idag började Samppaboy o jag dagen tidigt, for 2 varv till Ekorosk med en massa skräp, och jag målade sen färdigt utegymmet och planteringslådorna! Syns kanske inte jättebra färgskillnad på bilderna men de blev nog betydligt mörkare än tidigare och passar bättre in i omgivningen!
 
Resten av dagen har jag spenderat hos Carro och Lo dit även Janica och Melvin kom på kaffe, och efteråt for de två förstnämnda och jag o shoppa lite blommor, jag kom dock endast hem med gräsfrön men fick ordentligt med inspiration till trädgården så det blir väl nog lite mer blomstershopping bara man får på klart hur man vill ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar