fredag 1 maj 2015

Min nya träningskompis

Igår kom äntligen vårt efterlängtade paket från Stadium! Både träningstightsen o shortsen verkar jättebra (shortsen var dock ganska genomskinliga men jag brukar tänka att om folk märker det så tittar de för nogrannt på min röv, och får skylla sig själva om de inte vill se mina trosor) men de får dock vänta lite med att användas än tills man inte har en enorm mage i vägen då man ska dra upp dem. 
 
Men det jag väntat allra mest på var ju Suunto pulsklockan! Har suktat efter den redan ett par år men tyckt att den varit för dyr (399e) men fick ju den nu med riktigt ordenlig rabatt så då slog jag till!
Träningsmotivation inför sommaren x 1000!
 
 
Nu när jag satt in mina uppgifter visar den ju att jag är överviktig vilket jag ju kanske inte direkt är i normala fall, heheh. Så förrän kalaskulan är borta kan man ju inte ta statistiken allt för seriöst, men kul att få bekanta sig med den nu före man kör igång på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar