måndag 18 maj 2015

Motionerande preggo

Still no baby in tha house.
 
Idag blev det dock rdg besök och sen kaffe med Carro och Janica + bihang!
 Inget speciellt kom fram vid rdg förutom att jag samlat vätska, att bebisen nog ligger lågt och att mensvärks-känslan jag har emellanåt ju nog tyder på att nåt är på gång, men om det då är idag, imorgon eller om 3 veckor är ju svårt att säga.
 
Sami har dock sagt att bebisen kommer på onsdag eller torsdag denna vecka och det är ju fult att ljuga så vi siktar på det! 
 
 
Idag har jag dessutom varit ut på promenad! 
Har inte känt av så mycket foglossningar idag så då slog jag på stort och fick ihop 2,5km. Inte illa för en sprickfärdig preggolady som bara legat på soffan det senaste halvåret, heheh.
Otroligt skönt att röra på sig lite!
Skulle jag kallat 2,5km att "slå på stort" för ett år sen skulle jag nog ha svimmat, haha, men man måste ju börja nånstans!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar