tisdag 12 maj 2015

Tisdagstankar

Ni kan inte förstå hur avundsjuk jag är idag!
 
Just nu är jag helt jäkligt avundsjuk på:

- alla som kan gå långa promenader
- alla som kan/får träna
- alla om kan/får cykla
- Janica och Alice som redan har fått sina bebisar! <3 div="">
 
Ja, mest den sista punkten då faktiskt.
Är jätteglad för deras skull men jag vill ju också ha min bebis på utsidan!
 
Dock har jag haft sånt röra-på-mig behov idag (var faktiskt ut o gå lite på en kilometer i sakta mak men skulle ju ha velat gå 10) så jag blev helt deppig och slängde mig på soffan o bannades en halvtimme över hur skit det känns att inte ens kunna motionera som man vill. Speciellt då man dessutom ser S som springer iväg till gymmet vareviga dag medan man själv sitter hemma o sväller.
Bebisen vet jag ju att jag inte har så mycket att säga till om när den kommer, och det känns också jävligt frustrerande,speciellt när folk i ens omgivning fått sina älskade bebisar, och man själv bara går o väntar! Men det kan jag ju som sagt inget åt. Bara att vänta tålmodigt.
 
Folk säger ju att man borde ta vara på denhär sista tiden utan bebis nu o "njuuut, bara njuuuut Beth" men nä, så jävla lätt är det faktiskt inte. 
 
16 dagar kvar till bf. Ändå kommer jag säkert dessutom gå över 2 veckor..
 
Till mina nyblivna mama-kompisar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar