fredag 1 maj 2015

Vappen 2015


Vappen bestod igår av fika med kanelbullar ute i solen vid Skorpan, målade utegymmet, alkoholfritt vin och en massa gott med vänner och till sist damp jag ner bredvid S i sängen runt halv 1 tiden. En riktigt bra vappen med andra ord! 
 
Hade tänkt ta med kameran på kvällen men den fick lämna hemma iallafall, så har bara ett par telefonbilder från dagen att visa.
 
Blev inte alls nöjd med kvällens makeup och S hade använt upp typ allt mitt sista hårspray så aaaatt.. allt går inte alltid som man vill. Dessutom har man ju bara en snyggare topp som går över magen så fick snällt köra på samma outfit som sist!
 
Idag blir det att bara ta det lugnt, pappa har fixat ett par odlingslådor åt mig som jag skulle vilja börja fylla o fixa med men ska först olja dem mörkare o oljan jag skulle använde så använde jag ju upp igår... hatar dagar då alla butiker är stängda! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar