söndag 21 juni 2015

Midsommarhelgen till ända

Nåjaa ladies! ..o papp.
Gubben är på gymmet, gossen sover ute, köket är städat o napparna kokade.
Kanske man sku ha tid för ett par minuter vid datorn då?
 
Dock blir det oftast så när jag hinner ta fram datorn att jag läser några andra människors bloggar, och när jag kommer så långt att jag kunde plita ner några rader själv så är det ofta nån som har ärende (oftast boobrelaterat heheh) åt en igen.
 
Midsommaren firades iallafall här hemma på soffan. På dagen packade jag Oliver i bilen o for en sväng till mammas o pappas, syrran åkte till Norge idag o ska va där o jobba typ resten av sommaren så fick passa på att träffa henne en sista gång innan det. Tänk vad Oliver kommer ha växt sen i augusti när hon kommer hem! Sen på kvällen var lilla familjen bara hemma kollade film o badade bastu. Lite surt men vi får ta igen det nästa år, och så behövde vi ju inte bli myggmat heller. ;)
 
 Ska se om jag skulle hinna skriva klart förlossningsberättelsen idag också så isf kommer den upp lite senare!
Men nu ska jag koka rabarberkräm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar